-->

Szállítás

Szállítás:
A termék kiszállításáról a Sprinter futárszolgálat és az MPL Logisztika gondoskodik. Az árufelvételt követő első munkanapon munkaidőben 8-17 óra között juttatja el Önhöz a megadott szállítási címre a terméket, Magyarország egész területén.
  A megadott e-mail címre értesítést küld Önnek a várható kiszállítás időpontjáról.
A Sprinter Futárszolgálat 0,5 m3 terjedelemig szállít egy címre.
Az MPL csomag/cím alapján szállít. Viszont a terjedelmesebb termékeinket pl.. térkitöltő hab, légpárnás fólia az MPL szállítja ki kedvezményesebb áron.
Kérjük Önöket, hogy reklamáció, csomaginformáció, csomagkereséssel kapcsolatban kérjük, hogy a Sprinter ügyfélszolgálatát keressék az alábbi elérhetőségeken:
Telefonszám: +36-1-881-2615
E-mail cím: info@sprinter.hu
 
 

 

Szállítási áraink:

 

 

 

   

 

   

 

  0,1- 10 kg     1750 Ft+Áfa

 

  10,1-  20 kg  1960 Ft+Áfa

 

  20,1-  30 kg 2150 Ft+Áfa

 

  30,1-  40 kg 3070 Ft+Áfa

 

  40,1-  50 kg 3590 Ft+Áfa

 

  50,1-  60 kg 4200 Ft+Áfa

 

  60,1-  70 kg 5350Ft+Áfa

 

  70,1-  80 kg 12430 Ft+Áfa

 

  80,1-  90 kg 12430 Ft+Áfa

 

  90,1-100 kg 12430 Ft+Áfa

 

100,1-150 kg 12430 Ft+Áfa

 

 

 

1 raklap 12430 Ft+Áfa (Budapest)

 

 

Csomagküldés 1 munkanapon belül a Sprinter futárszolgálattal:

Minden munkanapon 15 óráig leadott rendelését a következő munkanapon a Sprinter futárszolgálat a megadott címre kiszállítja. A kiszállítás Magyarország teljes területére vonatkozik. Teljesen mindegy, hogy Budapest vagy vidék, a legnagyobb várostól a legkisebb településig házhoz visszük csomagját.

Igyekszünk a csomagolási-és szállítási költségeket a minimálisra szorítani, éppen ezért a Sprinter futárszolgálattal szállítunk ki! Miért? Azért, mert gyorsak, megbízhatóak, és mert garanciát vállalnak az általuk kiszállított csomagokra.

A megrendelt terméket KÉTSZER PRÓBÁLJA MEG A FUTÁR KÉZBESÍTENI. Kézbesítéskor felhívhatja Önt a megadott telefonszámon, ezért is fontos, hogy mindig olyan számot adjon meg, amin elérhető.

Amennyiben a csomagot a „nem vette át”, „az átvételt megtagadta”, „nem rendelte”, vagy „nincs pénze kifizetni”jelzéssel visszakapjuk, abban az esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követő csomagok utánvétellel történő kiszállítását megvonjuk, és csak az előre utalásos lehetőség, ill. személyes csomagátvétel/fizetés (készpénz, bankkártya) lehetősége maradjon. A kellemetlenségek elkerülése végett kérjük olyan telefonszámot, ill. e-mail címet adjon meg, amin elérhető, ahol a futár vagy az ügyfélszolgálatunk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot. Elsősorban az Ön érdeke tehát, hogy létező és valós elérhetőségeket adjon meg!

Kérjük, átvételkor ellenőrizze a csomagot, a számlán szereplő adatok helyességét. Ha valamiért mégsem tudta átvenni a csomagot, hisz emberek vagyunk, - lehet, hogy az új futár nem talál oda a megadott címre, lehet, hogy Önnek jön közbe valami, és ezért nem tudja megvárni a futárt -, akkor kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak a problémát szallitas@legparnasboritek.hu, +36-1/ 265-06-92, 260-71-44. Minden ilyen esetben természetesen lehetőség van arra, hogy a csomagot újraküldjük.

 

Az Ön kosara

Kosara üres

Elakadt? Segítünk!

KAPCSOLAT

Cím: 1117 Budapest,

térkép

Budafoki út 111-113.

Tel.:
06 1 265 0692
06 1 260 7144
06 1 262 9935

Adatvédelmi nyilatkozat Kapcsolat